ОСНОВНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ О ПРЕДМЕТУ
Циљ предмета: Стицање знања о конвенционалним и објектно-оријентисаним моделима и приступима за анализу и логичко
пројектовање информационих система.
Методе извођења наставе:
- Класична предавања
- Аудиторне вежбе
Градиво се полаже преко једног колоквијума у другој колоквијумској недељи (30 поена) и писменог дела испита у испитним роковима (70 поена), што максимално у збиру износи 100 поена. Додатно студенти могу остварити поене за активност на настави.
Колоквијум из предмета Пројектовање информационих система, као предиспитна обавеза у складу са акредитацијом студијског програма, одржава се током друге колоквијумске недеље.
Студенти ће имати прилику да остваре до 30 поена, што чини део укупног броја поена потребних за коначну оцену из предмета.
На колоквијуму неће бити елиминационих питања.
Поени са колоквијума улазе у укупан збир поена за коначну оцену и не постоји додатни термин за рад поменутих задатака. Нема доњег прага за број поена на колоквијуму, колико год да се оствари поена толико се сабира са поенима оствареним на писменом испиту. Поени остварени на колоквијуму важе годину дана, за све испитне рокове до колоквијума наредне школске године.
Скала поена и оцена | |
51 – 60 |
6 |
61 – 70 |
7 |
71 – 80 |
8 |
81 – 90 |
9 |
91- 100 |
10 |
Редни број |
Тематска целина | Литература |
1 | П: Увод у пројектовање ИС. | |
В: Уводни час. ССА 1 – ССА увод: ИС набавке. | ССА 1 – Увод и ИС набавке | |
2 | П: Развој ИС. | |
В: ССА 2 – ИС обрачун личних зарада ЕПС-а. | ||
3 | П: UML модели. | |
В: ССА 3 – речник података. Дијаграм случајева коришћења. | ||
4 | П: Дијаграм секвенци. | |
В: UML дијаграм класа 1. | ||
5 | П: Дијаграм промене стања. Дијаграм активности. | |
В: UML дијаграм класа 2. | ||
6 | П: Анализа захтева и спецификација ИС | |
В: Дијаграм објеката. | ||
7 | П: Архитектура ИС. Концептуално моделовање. | |
В: Дијаграм секвенци 1. | ||
8 | П: Презентациони патерни. | |
В: Дијаграм секвенци 2. | ||
9 | П: Узори моделовања. | |
В: Дијаграм комуникације. | ||
10 | П: UML профили. | |
В: Дијаграм активности. | ||
11 | П: DDD. | |
В: Дијаграм прелаза стања. | ||
12 | П: MDA. | |
В: DDD. | ||
13 | П: Агилне методе. | |
В: Трансформација модела. CASE алати. |